Nattens ord.

Varför kommer så mycket man vill skriva ner i tankarna när man har gått och lagt sig? Det var länge sen jag faktiskt gick upp på grund av tankar och skrev ner dem. Mot min förvåning tog tankarna mig igenom ord som skapade till synes en början på en bok. Detta är vad jag gick upp mitt i natten för och hämtade min pad o pen (block o penna).

Intro

Jag går in med en dröm, en dröm som är kraftigt motiverad.

Jag känner Guds kraft bakom.

Motvilla att se mig själv som ett offer har lett mig till att hjälpa andra.

Ord som har fastnat i min hjärna.

Att man ska vara en produktiv människa, inte en börda.

Att hjälpa andra fyller en tomhet i mig. En väldigt givande känsla, ett rus som är hörge än livet.

Jag vill inte sitta och vara lat, jag vill GÖRA NÅGOT.

Jag vill inte vara självisk, jag vill inte bara se och bry mig om mig själv.

Världen har för många som lider, för det.

Med steg som säger jag vet vad jag vill. Och en passion som lyser upp mina ögon och tar bort min sorg, med en övertygelse som inte kan nekas, och ett hjärta som bultar exhalterat.

Har jag vandrat genom korridoren till Anna P och satt mig ner på stolen.

Jag vet vad jag vill och säger

– Det har tagit 27 år att komma på vad jag vill göra med mitt liv.

Kapitel 1

Många har det klart för sig redan vid unga år vad de vill göra. De vill brinner passionerat för något som leder de fram igenom framtiden. Mitt liv har kantrats av svåra uplevelser från barndom enda fram till nu som gjort att all min energi, känslor och tankar inte kunnat varit fokuserat på någonting annat än det inom mig.

THE END! hehe, har inte kommit längre. Men lite kul känns det iaf.

0 Responses to “Nattens ord.”



  1. Leave a Comment

Leave a comment




Welcome

Hi and welcome. This is my journal where I can find a peace of mind. Perhaps teach myself something. I escape here to unwind, cry or complain, or share my joy. Hope you enjoy your stay.

The current mood of mixedpearl at www.imood.com

She

A 27 year old womans attempt to understand herself and the rest of the world. Difficult to explain myself with only a few words, you decide from the words in my journal. I suppose I am trying to find my strength through this so I think I am a bit confused, I'm quite emotional and very loving though I at times may seem very cold.

Additional Info

A rather new blog but not a new blogger. From Swedish decent, this blog will contain both languages.
September 2006
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Keep my net clean.org

map

Donate

Blog Stats

  • 176,925 hits

©opyright Information

Most photos and poetry may not be copied. If you are unsure please do ask me before redistributing.